I love my class!

Jag äslkar verkligen min lektion som jag har på måndagar. Idag så kom läraren in och hon började beklaga sig över hur trött hon var och hur hon bara ville gå och sova. Efter det hade vi en liten diskussion över boken som vi har börjat läsa den här veckan. Efter det så slutade vi, vilket var 1 timme och 45 minuter tidigare mot vad vi skulle sluta. Dessutom har vi ingar prov på hela terminen, bara tre uppsatser och en del läsning att göra mellan lektionerna. Så skönt.

Jag kan väl inte påstå att jag har mycket plugg i övrigt heller. Jag har så himla lite att göra för mina lektioner jag har i och för sig en uppsats att skriva till på fredag men jag är ju ledig både onsdag och torsdag så jag har ju inte direkt någon tidsbrist. Nästa vecka börjar i och för sig träningen på allvar så då kommer det bli lite mindre ledig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0