Fredag!

Det har bara gått cirka en och en halv vecka och jag spyr redan över mitt schema på tisdagar och fredagar. Jag har ju tre stycken lektioner på morgonen vilket kanske inte låter jätte farligt men det är otroligt jobbigt. Det kommer dessutom bli ännu värre nästa vecka då vi börjar ha träningar kl. 6 på morgonen på just tisdagar och fredagar innan mina lektioner. Idag höll jag nästan på att somna på två av mina lektioner och jag drog en stor suck av lättnad när jag var klar med alla lektionerna. Då blev det lunch och en timmes vila innan det var dags för träning. Det börjar kännas lite lättare att träna nu men det är fortfarande en lång väg kvar inna man är i gammal god form.

Efter träningen så kunde jag äntligen slänga mig på sängen med datorn och bara ta det lugnt. Surfade runt lite och kollade lite youtube klipp. Lite senare på kvällen fick jag skjuts till affären eftersom jag behövde köpa lite saker. Efter det svängde vi förbi Dunkin Donuts och köpte varm choklad. Jag har tjatat om Dunkin Donuts ganska länge nu eftersom de har världens bästa varma choklad, åtminstonde tycke jag det. Det enda problemet med den är att den alltid är så j**vla varm så man bränner ju tungan några gånger men det är det värt. 

Nu tror jag att det börjar närma sig läggdags för mig, jag har ju trots allt varit uppe sen kl 7 imorse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0