Djungelvrål

Nu känner jag mig helt installerad på skolan igen och jag börjar bli redo för mina första lektioner som börjar på fredag. Igår kväll var det en fest med simteamet där många av de nya simmarna var med och imorgon har vi vårt första möte med teamet.

Idag hände i alla fall något som jag tyckte var väldigt roligt. Den svenska chokladen har ju gått hem här sen tidigare men den här gången så köpte jag med mig lite annat godis. Jag köpte bland annat djungelvrål och turkisk peppar. Så idag så lät jag Jami, Berms och Yong pröva djungelvrål. De vågade först inte smaka på dem förrens jag hade försäkrat de om att det faktiskt var godis. När de väl smakade på dem så fick jag se några minst sagt roliga reaktioner. Deras ansiktssuttryck var obetalbara och allt de sa var:
-WHAT THE HELL IS THIS?
Alla tyckte att det smakade jätte konstigt och jag kunde bara sitta och as garva åt deras ansiktsuttryck. Jag hade väl inte förväntat mig att det skulle vara jätte omtyckt men jag hade inte heller förväntat mig sådana starka reaktioner. Jag hade i alla fall väldigt roligt åt det och jag antar att jag får äta upp det godiset själv. Någon gång framöver så ska jag också låta dem smaka Turkisk peppar vilket kan bli minst lika intressant :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0