6am, you gotta love it!

Idag hade jag min första Readings in Humanities lektion. En lektion som jag trodde skulle bli lite jobbig eftersom det brukar vara mycket läsning och mycket analyserande vilket inte är min starkaste sida. Men efter att ha haft den första lektionen så känns det bättre. Professorn verkar helt okej och det verkar inte vara så jätte mycket jobb. Sen så kommer vi typ titta på film varannan lektion vilket inte känns allt för jobbigt. Det är en tre timmars lektion men idag slutade vi en och en halv timma tidigare och det verkar som att vi kommer sluta tidigare typ varje vecka.
Det kändes väldigt skönt att man fick sluta lite tidigare eftersom det är en kvällslektion och jag behöver liksom lite tid på mig ikväll att förbereda mig mentalt för imorgon. Jag kommer behöva vakna klockan 5.30 vilket är typ fem timmar tidigare än då jag gick upp idag. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0