Uppdatering

Lördagen började med en härlig frukost på IHOP. När vi var mätta och belåtna åkta vi förbi en mataffär för att handla lite saker som vi behövde till rummen. Under resten av lördagen hängde jag med Jenny från simteamet. Vi checkade in "Octoberfest" som pågick på skolan och så kollade vi på film.
På kvällen gick över till Matt från simteamet som hade en fest i hans rum, dock var vi de enda från simteamet som var där. Det var väl inte direkt den bästa festen man har varit på men det var roligt för en stund. Vi stannade några timmar innan vi gick tillbaka till våra rum och sov.

Hela söndagen gick åt till att plugga. Jag läste ut min bok och sedan pluggade jag för de två proven som jag har på tisdag. På kvällen hade vi träning och efter det hade jag och två från min Accounting klass en liten "study session" inför provet.

Den här dagen kunde ha börjat bättre. De bestämde nämligen att de skulle ha en brandövning på morgonen när jag låg och sov så skönt i min säng. Så jag vaknade upp av brandalarmet och var tvungen att slänga på mig kläder och gå ut. Det finns ju trevligare sätt att vakna på. Men på ett sätt var det bra att jag vaknade för jag måste ändå sätta igång och plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0