Tisdag

Just nu har jag det ganska lugnt med plugg men om en vecka så är det dags för massa prov igen. Idag efter träningen så hade en liten team middag, vi var i alla fall åtta ller nio stycken från teamet. Efter det så åkte jag, Bethany, Kyle och Jenny till lite affärer för att inhandla lite saker och också för att komma på nåt inför halloween. Jenny kom på en idé som jag tyckte var väldigt bra nämligen att jag kunde klä ut mig till en rubriks kub. Jag har inte bestämt mig ännu men det är i alla fall ett av alternativen som jag kommer välja emellan.

Senare på kvällen hade vi en liten filmkväll då vi kollade på Step Brothers. En film som jag har sett förrut men som tåls att ses igen.

Kommentarer
Postat av: Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

hehe ja den filmen tåls att se flera gånger ja ;)

2009-10-29 @ 15:22:32
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0