Time Trials!!

Idag på eftermiddagen var det  då dags för time trials. Jag förväntade mig väl inte direkt att det skulle gå hur snabbt som helst eftersom vi är så tidigt in i säsongen men jag måste ändå säga att jag inte var helt nöjd. Det hela började med 200 frisim där jag fick 1.59. Det loppet var jag ganska nöjd med, med tanke på att det bara är 3 sekunder saktare mot vad jag har gjort som bäst. Efter det blev det lite vila och sedan simmade jag 50 frisim. Jag vet inte vad jag fick för tid men det gick helt okej och jag vann i alla fall mitt heat. Sista distansen som jag simmade var 100 frisim och det är lite av en huvud distans för mig så jag hade ändå lite förväntningar där. Dock så kände jag mig jätte stum när jag simmade och tiden 55 är inte speciellt bra. Så man kan väl sammanfatta det med att jag gjorde två helt okej lopp och ett lite sämre.

Nu ska jag försöka skriva klart min uppsats och sen kanske vi ska åka till Dunkin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefin blogg! :D

Titta gärna in på min :)

Har ny design + header!

2009-10-26 @ 21:02:21
URL: http://misswivel.blogg.se/
Postat av: Emelie

nice blogg, hur e läget annars då? :D

2009-10-28 @ 20:56:58
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0