Thursday

Idag har det varit riktigt sk**t väder hela dagen. Det har varit blandat regn, hagel och snö, och det har varit väldigt kallt. Det är liksom bara mitten av oktober och det snöar redan för första gången. I alla fall så tog vi en tripp till Ikea idag. På den lilla mat avdelningen som finns på Ikea fick jag se att de hade börjat med julsaker. Det slutade med att jag köpte Anna's pepparkakor och julmust. Så jag får väl ha ett litet Svenskt julparty här när det börjar närma sig jul.
Nu börjar det också närma sig Halloween och vi kommer troligtvis ha ett halloween party med simteamet vilket innebär att jag måste klä ut mig till något. Dock har jag inte den blekaste aning om vad jag ska vara. Därför får ni gärna kommentera och ge förslag om ni har några bra idéer.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sandra sa pumpa och mamma säger skelett.

2009-10-16 @ 21:10:15
Postat av: Joppran

Det var lite fantasilöst tycker jag. Det behöver liksom inte ha någon koppling till Halloween.

2009-10-16 @ 23:29:06
Postat av: Berra

Och far sa hårdrockare med inriktning på Death metal långt hår tatueringar och mycke läder

2009-10-17 @ 09:33:31
Postat av: Birgitta

Du kan va en viking då. Eller pepparkaksgubbe, eller en korv med bröd, eller en julgris med ett äpple i munnen alla olle ;-)

2009-10-17 @ 09:46:23
Postat av: Birgitta

Frihetsgudinnan kanske eller Obama med skokräm i fejset.

2009-10-17 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0