TCNJ

Idag var vår tidiga träning inställd eftersom vi har första tävlingen imorgon, så jag fick sova någon timma längre i alla fall. Efter mina tre lektioner så hade vi en kort och ganska lugn träning under eftermiddagen. Nu på kvällen har jag jobbat lite mer på min Halloween utklädnad dessutom hade vi ett "Pasta Party" med teamet.
Imorgon gäller det alltså. Vår första tävling där vi med största sannolikhet kommer åka på stor stryk. Det blir till att gå upp väldigt tidigt eftersom vi har en två timmars bussfärd framför oss. Vi möter The College of New Jersey (också känt som TCNJ) och jag ska simma 100 frisim, 200 frisim och en frisims lagkapp.

Nu ska jag försöka sova så att man inte är alltför trött när man ska upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Good Luck!!!



mamma

2009-10-31 @ 10:31:30
Postat av: Sandra

Kul med tävling, hoppas det går jätte bra.



Hör av dig och berätta hur det gick.



puss och kram

Sandri

2009-10-31 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0