Saturday

Den här helgen har det varit ganska dött på skolan och därför blev det en ganska händelselös och slapp dag idag. Hur som helst så gjorde jag min tvätt och läste lite inför min lektion som jag har på måndag, så jag var lite produktiv i alla fall.

Nu på kvällen fick jag ett sms om att Jenny från simteamet hade kommit tillbaka till skolan efter att ha varit hemma så jag gick över till hennes rum och hängde lite med henne och Kyle. Vi pratade lite simteam skvaller, kollade på film och lyssnade på ett par som skrek och bråkade på parkeringen utanför.

Nu är jag tillbaka i "min byggnad" och sitter i Loungen som det kallas (ett allrum som det finns ett av på varje våning) och nyttjar den trådlösa uppkopplingen, men ska alldeles strax gå in på rummet och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0