Movie

Igår fick ännu en skolvecka sitt slut och det känns som den här veckan har gått jätte fort. Igår var en av min lektion inställd så jag hade bara två vilket var väldigt skönt. Sedan på eftermiddagen var det dags för träning men jag stog över eftersom jag har lite problem med handleden.

På kvällen åkte jag Bethany, Jenny och Kyle till en galleria där vi först åt middag och sedan gick på bio. Vi såg "The Stephfather" och den var bra. Jag måste bara förklara att det var lite annorlunda att gå på bio här mot i Sverige. När de spännande scenerna började eller när det var någon pop-up scen så började typ varenda en salongen skrika och det var inte tyst en sekund under de sista 20 minutrarna av filmen. Men det gjorde bara filmen mer spännanden för det blev liksom lite mer liv.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad har hänt med handleden?

2009-10-18 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0