Movie Night

Igår under kvällen kände jag verkligen för att tiita på film och lite senare ringde Berms mig och undrade vad jag gjorde och sedan sa hon att hon och Jami tänkte åka och hyra en film. Det var verkligen vad jag ville höra. Jag och Yong följde med och vi hyrde två filmer, Adventureland och Step Brothers. Sen åkte vi till KFC och köpte ett litet snack och sedan styrde vi mot skolan och hade en riktig movie night.

Idag har jag inte haft några lektioner men har pluggat en del, eller rättare sagt läst. Jag måste nämligen avsluta läsandet av en bok som vi läser i en av mina kurser. Mot eftermiddagen var det dags för träning igen och efter att det har gått lite segt så börjar det nu plötsligt kännas väldigt mycket bättre. Efter träningen så åt jag middag med mina tre nya kompisar (Jenny, Bethany och Kyle) från simteamet. Alla tre är nya i teamet i år fast Jenny och Bethany är tredjeårselever men de har bytt skola och är nya på Ramapo. Efter middagen följde jag med dem för att se deras rum. Sen gick jag tillbaka till mitt rum där jag tvättade,städade, bytte lakan och läste ytterliggare lite.

Jenny hade en klass till klockan 9 på kvällen och efter det ville hon komma och se mitt rum så hon kom hit och vi var här ett tag. Sen gick jag med henne tillbaka till hennes rum (som ligger 5 mintuer bort från byggnaden där jag bor) och hängde där ett tag med henne, Bethany och Kyle. 

Nu är jag tillbaka på mitt rum och ska försöka läsa lite mer innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0