Ledig!

Idag har varit en väldigt skön men slapp dag. Jag har inga lektioner på onsdagar och idag var även vår träning inställd. Så det var väldigt skönt att få vila kroppen för man har ju haft en del träningsvärk de senaste dagarna nu när träningen har dragit igång på allvar. Jag har fått lite plugg gjort även om jag inte har så där väldans mycket att göra den här veckan när det kommer till pluggandet.
Nu är jag i Berms' rum och hänger med henne och Jami men det är väl snart dags att gå tillbaka till rummet.

Kommentarer
Postat av: Ciccis.se

Cool header:) fotat själv?

2009-10-15 @ 06:06:03
URL: http://Ciccis.se
Postat av: Joppran

Tack. Ja, jag har gjort den själv med egna foton.

2009-10-16 @ 03:19:32
Postat av: Grannen Gill



Du är ett sant scrap-ämne,

- om än ett digitalt sådant.

2009-10-16 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0