Helg!

Ja då var det helg igen. Äntligen. Jag kom precis på att jag redan har varit här i mer än en månda nu och om en vecka har en tredjedel av terminen gått. Det känns helt sjukt och tiden har verkligen gått hur fort som helst hittills. Det är väl i och för sig bra för det är ett tecken på att man trivs och att man har roligt. Det känns också sjukt att jag har haft så lite att göra i skolan med tanke på att en tredjedel av terminen har gått. Jag har i och för sig tre prov den här kommande veckan men jag har än så länge inte behövt skriva en enda uppsats.

I och med har jag har tre prov den kommande veckan så lär det bli en hel del pluggande den här helgen. Imorgon ska vi åka till IHOP (International House of Pancakes) för att äta frukost vilket jag ser fram emot eftersom jag aldrig har varit där förrut.

Ikväll har jag lovat att hänga med Jenny (från simteamet) och hennes kompis som är här och hälsar på över helgen. Så vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0