Finally

Det känns väldigt skönt att den här veckan är över nu. Efter att jag har haft det väldigt lugnt en längre tid så blev denna vecka plötsligt väldigt hektisk. Det känns som att jag har spenderat varenda ledig stund till att plugga inför alla proven som jag har haft, även om det inte är fullt sant. Det blev i alla fall ett bra avslut på veckan idag. Dels så hade jag ett prov imorse och det kändes som det gick väldigt bra, sen fick jag tillbaka de två proven som jag gjorde i tisdags och det gick bättre än väntat på båda. Jag fick ett A- på det ena och ett A på det andra. Så det var en glad överraskning så här i slutet på veckan när man är lite sliten och seg.

 

Nästa vecka kommer bli betydligt lugnare och bortsett från lite läsning så har jag inget plugg som måste göras under helgen. Istället ska jag försöka vila mig frisk från förkylningen som jag har dragit på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0