!

Idag vaknade jag uupp väldigt sent och var väl inte speciellt produktiv förrutom att jag fick lite mer läsning avklarad. Jag kan väl inte säga att man var speciellt taggad inför den två timmar långa landträningen som väntade på kvällen men det gick bra i alla fall. Efter träningen åkte jag, Jenny, Kyle och Bethany till "Panera" och åt middag. Vi träffade även Steph och Rachel (från teamet) där så vi åt tillsammans med dem också.  Efter middagen åkte vi tillbaks till skolan och hängde ett tag i Jenny's och Bethany's rum. De behövde dock få en hel del pluggande gjort så efter ett tag lämnade jag dem och gick istället och träffade Jami och Berms, som var hemma över helgen och kom tillbaka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0