En lång dag

Nu är ännu en tisdag över och det känns skönt att ha två lediga dagar framför sig. Dock har jag väldigt mycket att göra under morgondagen och på torsdag så det blir nog inte myckekt till ledighet. Problemet med att ha så lugnt och lite att göra är att man sparar allt och tänker att man kan göra det senare. Så nu har jag faktiskt mycket att göra bara tack vare att jag har skjutit upp lite saker. Jag måste skriva en uppsats, jag måste göra övningsuppgifter för två kapitel i min "Accounting" klass. Sen måste jag göra klart en läxa för min "Information Technology" klass och så måste jag läsa runt 100 sidor för min "Readings" klass. Jag tror dock att det ska gå ganska bra att få allt gjort, jag har börjat på lite nu under kvällen och ska fortsätta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0