Combo

Det känns väldigt skönt och välbehövligt med två dagars ledighet. Under söndagen olch speciellt måndagen pluggade jag som en tok inför mina två prov som jag hade igår och gårdagen var rätt så jobbig. Det började med träning sen snabbt tillbaka till rummet, duscha och sen gå till min första lektion. Efter den började första provet och när jag var klar med det provet hade jag en halvtimme att repetera lite innan det var dags för det andra provet.

Idag är det dags att börja plugga inför mitt nästa prov som är på fredag. Så man kan väl säga att jag har haft lite mer att göra den här veckan när det kommer till pluggandet.

Jag kan berätta en liten rolig sak som hände igår. Nere vid bassängen så har alla ett skåp som vi lägger våra saker i under och efter träningarna. För att öppna skåpen måste man ha en tre siffrig kombination och ända sen jag fick skåpet så har jag haft lite problem med att öppna skåpet. Jag har alltid behövt försöka ett antal gånger innan jag fått upp det. Men i söndags och måndags kunde jag inte få upp skåpet alls och jag var övertygad om att det var fel på skåpet. Så jag gick till coachen och frågade om jag kunde få ett annat skåp, han sa att han skulle kontakta personen som har hand om skåpen. Igår fick jag ett mail av coachen om att han som har hand om skåpen hade prövat öppna mitt skåp och det hade gått utan problem. Jag blev lite fundersam och kollade upp lappen med min kombination igen innan jag gick ner till träningen. På första försöket fick jag upp det så jag hade alltså bara blandat ihop siffrorna lite. Kände mig lite klantig när jag sen fick gå till coachen och berätta att det inte alls var nåt fel på mitt skåp.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du som läser ekonomi och allt, måste ju har koll på siffrorna ;-)



Kram

mamma

2009-10-08 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0