Torsdag

Idag har det hänt en hel del faktiskt. Det började med att jag, Yong, Jami och Berms åkte till en restaurang och åt lunch under förmiddagen. Efter det tog jag det lite lugnt på rummet ett tag innan det var dags för träning. Efter en hård träning så skulle våra nya teamkläder delas ut. Under sommaren så drabbades vår coach av matstrupscancer och för att vissa teamets stöd så hade våran kapten ordnat så att våra team t-shirtar hade ett litet blått band på ena ärmen. Detta visste inte coachen om så när teamet var samlat så berättade vår kapten det för honom och han blev väldigt glad.
Efter utdelningen av kläder så gick vi och åt middag och efter det åkte jag, Jenny, Bethany och Kyle och köpte lite saker till våra Halloween utklädnader. Jag tror att jag kommer ha en utav de bästa utklädnaderna faktiskt. Jag bestämde mig för att köra på rubiks kub idén. Så efter att de hade delat ut team kläderna så blev det en tom kartong över som jag kunde ta. Sen köpte jag sex stora pappers ark i olika färger. Under kvällen har jag klippt ut hål för mitt huvud och mina armar i kartongen, och sen har jag klippt ut små pappers fyrkanter och tejpat fast på kartongen. Den är inte helt klar men det ser riktigt bra ut och jag är väldigt nöjd med mitt val av utklädnad. Jag lovar att lägga upp bilder efter Halloween.
Efter lite intensivt arbete på min utklädnad så gick jag till mitt rum där jag mötte Jami, Yong, Berms och Alexandra. De hade gjort en liten överasskning för mig eftersom vi har vår första tävling på lördag. När jag kom till rummet höll de upp en affisch som de hade målat. Det stog "Go Johnny" och sedan var det en bild på en simmare och så hade de skrivit lite olika fraser som vi hela tiden säger. Jag blev väldigt överraskad och glad, och den hänger nu uppe på min vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0