Victory!

Idag var det dags för vår andra tävling och den här gången mötte vi Drew University. Den här gången var det en lite kortare bussfärd så vi behövde inte gå upp lika tidigt som förra veckan. I alla fall så gick det väldigt bra och vi tog överlägset hem säsongens första seger. För min egen del så gick det väldigt bra också vilket var lite oväntat eftersom jag har känt mig lite förkyld och seg de senaste dagarna. De första som jag simmade var en medlehy lagkapp där jag simmade frisim och som vi vann. Sen simmade jag 200 frisim, där kom jag tvåa och förbättrade min tid från förra veckan med 2 sekunder. Sist simmade jag 500, inte min special distans direkt men det blev en helt okej tid och en tredje plats. Nu ska vi snart ut och fira första segern hos en tjej i simteamet som har fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0