Thanksgiving

Det har varit väldigt skönt med några dagars ledighet så här innan slutspurten av terminen drar igång. I går var det också Thanksgving och precis som förra året så åkte vi hem till Yong's andra mamma för att äta Thanksgiving middag. Det var mycket mat och jag tror att det var den största kalkonen jag nånsin sett. Det var hur gott som helst, synd bara att man blir mätt så fort. Igår åt jag också Pumpa paj för första gången, något som är typiskt för thanksgiving.
Senare på kvällen hängde vi med några av Yong's kompisar. Vi åkte bland annat till ett ställe med coolaste utsikten över Manhattan och New Yorks City. Det var hur coolt som helst och jag önskar verkligen att jag hade haft med mig kameran dit. Sean efter det åkte vi tillbaka och kollade på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0