Muskler på Strejk

Idag känner jag mig inte speciellt motiverad att gå till en hård träning. Jag har i princip träningsvärk i hela kroppen och det lär bli ännu värre imorgon eftersom det ska vara hård träning idag också.
Idag är det "Founders Day" och därför hade de lite saker som pågick på skolan. Eftersom jag är ledig från lektioner idag så gick jag, Kyle, Bethany och Jenny dit en stund under förmiddagen. Vi fick karikatyr bilder av oss själva, vi fick t-shirtar och vi tog ett foto. Det var ett roligt litet tidsfördriv och efter det gick vi och åt lunch. Nu är jag tillbaka på rummet och vilar upp mig inför eftermiddagens träning.

Jag har haft en ganska skön vecka när det kommer till pluggandet. I måndags blev min enda lektion inställd så jag var ledig hela dagen. Sen har jag inte speciellt mycket som måste göras under veckan, det enda jag behöver göra är att läsa lite ur en bok och börja skriva på en uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0