Helg

Som tur var så gick startpallen att laga på morgonen innan tävlingen så vi kunde stanna på hemma plan. Tävlingen slutade med att killarna vann men tjejerna förlorade. Även fast vi vann så gick det väldigt dåligt för min egen del och jag var väldigt besviken över min egen insats men jag tar revansch nästa helg istället. På kvällen efter tävlingen hade vi en team fest och vi firade segern, eller i alla fall killarna gjorde det.

Idag var det än väldigt skön dag med sol och någorlunda värme. Därför gick jag, Bethany och Kyle till reservatet som ligger några minuter ort från skolan. Det var dock lite svettigt för det är mycket gående i uppförbackar. När vi kom tillbaka till skolan så tog vi det lugnt och spelade lite kort. Senare kom Jenny tillbaka till skolan efter att ha varit hemma och vi fyra åkte till en pizzeria och åt middag. Efter det åkte vi tillbaka til skolan och tittade på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0