Fredag Den 13e

Dgaen började väldigt bra även om jag behövde gå upp tidigt för mina lektioner. Jag fick tillbaka mina två prov som jag skrev i tisdag och det gick väldigt bra på båda. På eftermiddagen hade vi en väldigt lugn träning eftersom det är tävling imorgon. Men under de sista minutrarana av träningen när vi övar starter så går ena start pallen sönder. Snacka om olägligt när vi har vår första tävling på hemmaplan imorgon. I alla fall lossnade hela själva plattan som man står på och den måste svetsas fast. Så just nu vet vi inte om tävlingen kommer vara här på Ramapo eller om det blir ännu en tävling på bortaplan. Imorgon bitti ska de försöka fixa pallen så vi kommer då få reda på vart tävlingen kommer gå av stapeln. Så det är bara att hålla tummarna nu att vi kan ha tävlingen här.

Idag kom också en kille från Michigan hit. Han är en sista års elev på gymnasiet och han kanske ska börja här nästa höst och även börja på simteamet. Därför flög han hit från Michigan idag och han ska spendera helgen på skolan och träffa alla i simteamet och se hur skolan är. Så under kvällen var vi ett gäng simmare som samlades och spelade spel pch hängde tillsammans med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0