Första tävlingen avklarad

Som väntade åkte vi på stryk i första tävlingen. Däremot så gick det bra på flera håll så det lovar gott inför kommande tävlingar. För min del gick det helt okej. Jag simmade 200 fritt som jag inte var riktigt nöjd med men sedan simmade jag 100 fritt där det gick lite bättre. Sen simmade jag en lagkapp som också gick helt okej. Nu dröjer det bara en vecka innan det är dags för tävling igen. Nästa helg möter vi nämligen Drew University, ett lag som vi vann över förra året så vi borde ha goda chanser att vinna i år också. 

Nu efter tävlingen har jag haft några timmar att ta det lugnt på och nu är det snart dags för Halloween fest. Jag ska göra en sista touch på min kub och sen är jag "good to go".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0