Födelsedag

Igår var det födelsedagsfirande då min kompis Jami fyllde 19 år. Under förmiddagen så gjorde jag, Berms och Yong en liten överaskning för henne. Vi gjorde ett jätte stort födelsedagskort där vi skrev lite roliga saker i, sen gjorde vi en pappers julgran och vi blåste upp massor med ballonger. Sen släppte hennes rumskompis in oss i rummet när hon var borta och så hängde vi upp allting där. Hon blev väldigt glad och överraskad. På kvällen åkte vi till Edgewater som ligger cirka 40 minuter från skolan och vi åt på en restaurang. Restaurangen var ganska cool för man satt liksom i en grotta så det var lite annorlunda.

Idag har jag haft fullt upp med träningar och lektioner och sen under kvällen så ordnade en mamma ett pasta party för simteamet. Det var hemmas hos Rob som bor 15 minuter från skolan. Hans mamma hade lagat massa olika pasta rätter och i princip alla från simteamet var där. Det var hur gott som helst men man blev också väldigt mätt. Efter pasta partyt drog vi oss tillbaka till skolan där jag har mest tagit det lugnt och laddat inför morgondagen. I morgon har vi nämligen en ny tävling mot Rowan University. Det blir till att gå upp väldigt tidigt eftersom det är en tre timmars bussfärd. Dessutom kommer det vara en av våra tuffaste tävlingar hittills för det kommer vara väldigt jämt. Nu ska jag snart gå och sova och det är bara till att hålla tummarna att vi vinner imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0