Break!!!!

Det var kämpigt in i det sista men nu är det äntligen några dagars lov. Det är ju nämligen så att det börjar närma sig Thanksgiving så jag är ledig onsdag till söndag från skola och träning. Precis som förra året har jag fått följa med min rumskompis Yong hem över Thanksgiving. Efter min träning idag så åkte jag, Yong, Berms och Jami hem till Yong. Jami och Berms stannade på middag och sedan åkte de tillbaka till skolan. Så nu befinner jag mig hemma hos familjen Kwon. Men jag måste erkänna att även fast det är väldigt skönt med några dagars ledighet så är jag lite avundsjuk på alla som får åka hem. Jag skulle väldigt gärna också vilja åka hem under den här ledigheten men det är tyvärr lite för långt. Men det är ju mindre än en månda tills jag får åka hem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0