Sista dagen!!

Idag var det då min sista dagen för den här terminen och jag hade mitt sista slutprov klockan 11. Klockan 9 på morgonen vaknade jag och Yong upp av bankningar på dörren. Det var Berms och Jami som väckte oss och drog med oss på en sista frukost innan alla skulle åka hem. Efter att vi hade ätit gick jag till mitt slutprov och det kändes otroligt skönt när det var över. Efter provet gick jag tillbaka till rummen där jag fick hjälpa de andra med att flytta ut alla saker och jag fick se på när en efter en åkte hem. Tillslut var det bara jag kvar och det är lite tomt och tråkigt fast jag har haft en hel del att göra ändå. Jag har städat i princip hela vårt rum och så har jag packat.
Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå för nu vil jag bara åka hem. Jag ser verkligen inte fram emot imorgon och den långa flygresan men förhoppningsvis så slipper man landa på Island den här gången. Men det skulle inte förvåna mig om det blev någon försening med planet för det händer ju alltid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0