Snart halvvägs

Den här veckan började väldigt bra för i måndags var alla lektioner inställda på grund av att det snöade så mycket. Det var skönt med en extra ledig dag även om den mest gick åt till att göra läxor. I princip hela den här veckan har jag dragits med en förkylning och huvudvärk och jag känner mig fortfarande inte bättre. Jag har dock haft ganska lite läxor den här veckan så jag har kunnat ta det ganska lugnt. Det jobbiga med att vara sjuk är att jag inte kan komma igång och träna. Jag verkligen längtar efter att få träna lite, det har ju faktiskt gått nästan två veckor sen jag tränade sist.

Nu är det bara en vecka kvar tills vårt lov och det ska bli riktigt skönt med lite ledighet. Jag kan inte förstå att nästan halva terminen har gått redan. Tiden har gått så himla fort och det kännns ännu mer otroligt att jag snart har avslutat mitt första år på college. Okej nu kanske jag var lite snabb för det är ju drygt en fjärdedel av året kvar, men ändå.

Jag har fått väldigt många och blandade kommentarer om min nya frisyr, om man nu kan kalla det frisyr. De flesta kommentarerna är bra och en tjej tyckte att jag borde raka av mig håret oftare. Jag har i alla fall börjat vänja mig vid det och jag får inte längre någon shock när jag ser mig själv i spegeln. Jag vet att jag är otroligt seg med att lägga upp bilder men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0