Träningsvärk och Relay!

I torsdagskväll gick jag till gymmet igen och jag tränade mest armarna men när jag vaknade i fredags så hade jag en så sjuk träningsvärk i mina ben. Jag kunde inte sträcka eller böja benen utan att det gjorde ont. Jag förstår inte riktigt varför jag fick sån träningsvärk när jag nstan bara tränade armarna på torsdagen. Jag har aldrig haft så mycket träningsvärk i benne förrut och det var ett h-vete när jag skulle gå. När jag skulle gå till min lektion så kunde jag bara ta små steg och det gjorde ont för varje steg sm jag tog. Jag tror att jag såg väldigt rolig ut när jag gick. Värst var det när jag hade suttit still på lektion och sedan skulle resa mig upp och börja gå. Jag kände mig 100 år äldre.
Ganska oppassande hade vi "Relay for Life" på kvällen. Det var en välgörenhets grej för cancer som vi ställde upp i med simteamet, och det gick ut på att man till största delen skulle gå runt i en gymnastiksal. Som tur var så kändes mina ben lite bättre på kvällen i alla fall. Relay for Life började kl 7 på kvällen och höll på till 7 på morgonen. Förrutom att man gick runt så hände det massa saker runt omkring. De serverade mat och hade olika ceremonier. Det var lite segt emellanåt men det var också kul att hänga lite med simteamet. Vi gick ju inte hela tiden utan emmellantå satt vi och snackade eller spelade kort eller åt. Vi stog ut till kl 3 på morgonen innan vi blev för trötta och gick tillbaka till rummen och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0