Tillbaka

Nu har jag kommit tillbaka in i pluggandet igen men jag längtar så mycket till att terminen ska vara över. Det var ingen direkt mjukstart när jag kom tillbaka från lovet. I söndags var jag tvungen att skriva en uppsats som skulle vara klar i måndags. När jag var klar med den uppsatsen så var det bara att sätta igång med allt annat plugg som jag har. Det var ganska skönt att komma tillbaka till skolan ändå för det har ju liksom blivit mitt andra hem. Det var också roligt att träffa alla kompisarna igen.
I måndags efter min enda lektion så gick jag till gymmet. Jag tränade inget under lovet så därför kände jag verkligen att jag behövde träna lite speciellt efter all den goda maten som jag åt förra veckan. I tisdagskväll åkte vi till en galleria där jag shoppade en skjorta och ett par jeans.
Idag var jag ledig från lektioner så jag tog lite sovmorgonen och sen senare på dagen gick jag till gymmet igen. Under eftermiddagen och kvällen har jag mest pluggat och nu ska jag snart gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0