Söndag

När man fick förhoppningar om att vintern äntligen skulle var över så började det snöa igen. För några timmar sen så började det snöa och det har snöat för fullt sen dess. Det ska tydligen snöa typ hela dagen imorgon oclså. Nu sitter jag här och hoppas att alla lektioner är inställda imorgon.
Den här helgen har varit bra och jag har fått ganska mycket gjort. I lördags så gjorde jag lite läxor och sen tvättade jag och städade lite på rummet. Sen på lördagskvällen så hade vi en liten fest för sim teamet vilket var väldigt roligt. Idag söndag så vaknade jag upp och kände mig lite små sjuk. Jag är förkyld och har haft huvudvärk nästan hela dagen. Jag önskade att jag kunde ha vilat hela dagen men jag hade massa plugg som jag var tvungen att ta mig igenom vilket var lite segt. Mendet känns skönt nu att jag har fått så pass mycket avklarat. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, och jag har ingen tidig lektion imorgon så jag kan sova ut på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0