Sista rycket!

Den här helgen har varit helt ok. I fredags tog jag det mest lugnt eftersom jag forfarande kände mig lite sjuk. På lördagen så åkte jag till ett litet köpcenter för jag behövde köpa lite saker. Senar på kvällen hade vi en liten fest för simteamet igen vilket var väldigt kul. Det känns kul att simteamet forfarande träffas lite då och då även fast säsongen är slut. Igår, söndag så var det mest plugg på schemat men vi hade också ett litet möte för simteamet. Coacherna gick igenom lite om nästa säsong och om hur vi ska samla in pengar till nästa års läger. När mötet var över så gick jag tillbaka till rummet och pluggade. Senare på kvällen så fick jag ett väldigt glädjande mail från huvud coachen. Han skrev massa saker som var roliga att höra. Han sa bland annat att jag och min beslutsamhet och mitt driv skulle bli en viktigt del i simteamets framtid. Det var riktigt kul att höra och det ska bli kul att komma tillbaka till teamet i höst.
Idag hade jag en lektion och jag var tvungen att skriva klart en uppsats innan lektionen. Jag fick det lite stressigt och jag fick inte så jätte många timmars sömn den här natten men jag blev i alla fall klar med uppsatsen. När jag var klar med min lektionen så åt jag middag och sedan var det tillbaka till skolböckerna. Jag pluggade för mitt matte prov som jag har imorgon bitti. Jag och fyra andra personer i min matte klass samlades och pluggade matte i typ 3 timmar i sträck. Det var både roligt och till bra hjälp. Matte provet är egentligen den sista stora saken som jag har innan lovet så det ska bli skönt att få det överstökat.  Nej nu ska jag plugga lite till innan jag går och lägger mig.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0