Tävling

I går, lördag så hade vi en tävling mot Pace University och vi simmade hem segern. Jag simmade tre olika saker. Först simmade jag en medley lagkapp, där jag simmade frisim och den vann vi. Lite senare simmade jag 200 frisim som jag vann och ännu lite senare simmade jag 100 fritt som jag också vann. Jag vann alltså alla tre sträckor som jag körde. Vi vann också ganska stort mot Pace. Nu på torsdag har vi en ny tävling och då möter vi två team samtidigt, King's kollege och Monclair State University och jag hoppas att det ska gå lika bra där.
Idag är det söndag och jag har träning och plugg som jag måste göra vilket jag inte ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

F-n Jompa! Du är ju född till att vara en fisk i vattnet! Kul att du vann både frisim och fritt! Det låter skoj att leva collegeliv i USA men tufft med vissa kurser. Den där macro....ja, vad den nu hette lät inte som en dans på rosor precis.



Ha det gott!

Kram

Renée

2009-01-26 @ 05:53:18
Postat av: Anonym

F-n Jompa! Du är ju född till att vara en fisk i vattnet! Kul att du vann både frisim och fritt! Det låter skoj att leva collegeliv i USA men tufft med vissa kurser. Den där macro....ja, vad den nu hette lät inte som en dans på rosor precis.



Ha det gott!

Kram

Renée

2009-01-26 @ 05:54:41
Postat av: Emmy

Grattis!!

det är bra kämpat :):)



Puss o Kram

2009-01-30 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0