Snö slask is

Igår var det riktigt sk*t väder här. Det snöade under natten så vår träning var inställd på morgonen sen så regnade det hela dagen så det var fullt med slask vart man än gick. Därför valde vi att mesta stanna inomhus igår, jag började skriva på min uppsats och jobbade lite på en läxa. Sen beställde vi kina mat på kvällen så vi slapp gåt ut slasket igen.
Idag har alllt slaks frysit så istället är det is vart man än går, så man får gå väldigt försiktigt om man inte vill ramla. Just nu håller jag på att skriva klart min uppsats som ska lämnas in idag. Efter att jag har lämnat in uppsatsen så är det dags för tävling igen. Men jag är lite tveksam om det kommer gå så bra eftersom vi tränade imorse så vi får se hur pigg man är ikväll på tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0