Fredag

Igår hade vi en till tävling och vi mötte två stycken team. Vi förlorade kampen mot Montclair University men vi vann mot King's college. Vi kom alltså tvåa utav tre lag. För min egen del så gick det bra även fast man var lite seg i kroppen eftersom vi tränade på morgonen samma dag. Först simmade jag en medleylagkapp där vi kom tvåa. Sen simmade jag 200 frisim och 500 frisim där jag kom trea i båda loppen. Även fast placeringarna var sämre än sist så var tiderna bättre och jag är väldigt nöjd med loppen. Nästa tväling är på tisdag nästa vecka då vi möter William Paterson University.

Nu idag har jag precis haft min sista lektion innan helgen vilket känns riktigt skönt. Dock har jag ganska mycket plugg som jag behöver göra i helgen men det ska bli skönt att få vila lite från träning och lektioner. På söndag är träningen inställd eftersom det är Superbowl sunday, men jag bryr mig inte speciellt mycket om amerikansk fotboll för jag förstår inte riktigt det roliga med det. Jag håller mig nog till vanlig fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0