Första veckan!

Nu har jag klarat av första skolveckan och den har varit ganska lugn för det har mest varit introduktioner till kurserna som jag läser. Fast jag har faktiskt redan fått en uppsats som ska rskrivas till nästa vecka och även läsning som jag måste göra. 

Den här veckan har varit bra och det var riktigt skönt att alla kom tillbaka så att man slapp vara här typ ehlt själv. I tisdagskväll åkte jag, Yong, Jami och Berms till en galleria (Garden State Plaza) där vi käkade och kollade runt lite. Sen i onsdags var jag ledig, och jag är riktigt glad att jag har onsdagar ledigt från lektioner för det är väldigt skönt. Igår hade jag College English för första gången. Lektionen och läraren verkar helt okej men den kursen går typ ut på att skriva massa uppsatser vilket inte är min favorit syssla direkt så vi får väl se hur det går med det. Men nu har jag i alla fall haft alla mina lektioner och träffat alla lärare och det känns bättre än förra terminen i alla fall och jag tänker inte försöka byta lektion utan jag är nöjd med de jag har.

Idag har jag varit jätte trött hela dagen. Imorse hade jag tidig träning som vanligt sen efter det så åt jag frukost med sim teamet och efter det hade jag min första lektion. Jag var så trött att jag nästan somnade på lektionen, jag fick verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna. När den lektionen var avklarad så hade jag direkt en annan lektion. På den andra lektionen gick det dock lite lättare att hålla ögonen öppna. När den lektionen var avklarad så hade jag lunch i en timma och sen bar det av till ytterliggare en lektion. Det kanske inte låter så jätte jobbigt med tre lektioner i rad men det är faktiskt ganska påfrestande speciellt när man är uppe och tränar i ottan. Men nu är jag äntligen klar och jag tror att jag ska fira med en lite tupplur. Imorgon har vi en tävling mot Pace University som jag ser fram emot men förrutom det så har jag inget planerat för helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0