Ett kallt New York

Nu börjar det i alla fall hända lite mer här. Igår var det en liten dags fest för alla i simteamet. Eftersom vi tränar tidigt på morgonen så fick det bli en dags fest så att man får sova ett tag innan man ska upp och träna. Träningarna är riktigt hårda och jag börjar känna mig ganska sliten nu men det är bara två dagar kvar innan helgen då vi får lite ledighet från träningen. Idag onsdag så åkte vi in till New York med simteamet. Efter träningen så gjorde alla sig redo och sen åkte vi bil hem till en tjej i teamet och därifrån tog vi bussen in till Port Authority i New York. När vi kom fram till New York så gick vi först och åt eftersom alla var väldigt hungriga. Vi gick till ett ställe ganska nära Times Square där vi åt pizza och värmde oss lite innan vi gav oss ut på stan. Vi hade inte så många planer på vad vi skulle göra i stan så det blev mest att vi gick runt och kollade i lite olika affärer och så. Efter några timmar på stan så var alla väldigt trötta och kalla så då bestämde vi oss för att åka tillbaka. Vi tog tunnelbana och sedan buss tillbaka till tjejens hus där vi parkerade bilarna. Hemma hos henne så åt vi tacos innan vi tog bilarna tillbaka till skolan. Det har varit väldigt kallt hela dagen idag så det var väldigt skönt att komma tillbaka till skolan och till mitt varma rum. Tyvärr så ska det kalla vädret fortsätta och imorgon kanske det ska bli snöoväder så vi kanske inte har någon träning imorgon bitti vilket jag hoppas för jag vill sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0