......

Nu har jag varit på skolan några dagar och jag längtar efter att skolan ska börja. Jag kom till skolan ungefär en och en halv vecka före skolan börjar eftersom jag måste träna. Därför är skolan riktigt öde, de enda som är här är personal och några atleter. Under helgen var det extra tomt för då åkte typ alla ur simteamet hem eftersom vi hade ledigt från träningen så jag har inte haft den roligaste helgen. Fast det har ändå inte varit så farligt även om datorn och tvn har varit mina bästa vänner. Idag söndag så hade vi träning på kvällen och imorgon väntar tidig träning igen.
Innan jag åkte tillbaka hit så skaffade jag en stor svensk flagga som jag skulle ha på mitt rum här och jag har nu hängt upp den ovanför min säng så nu kan man in te undgå vilken säng som är min. Jag lägger inte lite bilder på mitt ny stylade rum och på det snöiga New Jersey. I lördags snöade typ hela dagen här så det är en hel del snö.
Nu kan jag tyvärr inte skriva så mycket mer för det har ju inte hänt så mycket för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0