Söndag

Denna helg har varit ganska händelselös då många som jag känner åkte hem. Lördagen spenderade jag med att titta på film och att göra läxor. Eftersom jag ska vara ledig två dagar den här veckan så har jag en del plugg att ta igen. Jag har också ett prov och två uppsatser som ska vara klara den här veckan innan jag åker iväg. Hur som helst så hade jag och några kompisar en liten "mini fest" på lördag kvällen vilket var trevligt.
Idag,söndag väntade ytterliggare lite plugg. Jag hade också ett möte med simteamet där coacherna gick igenom styrketränings programmet som vi ska köra själva när säsongen tar slut. När jag kom tillbaka från mötet var jag riktigt hungrig men eftersom matsället var stängt så bestämde jag och en kompis oss för att beställa kina mat. Riktigt smaskigt. Efter lite god mat så sitter jag nu återigen fast i pluggandet. Det börjar bli segt och tråkigt så jag tog en liten paus för att skriva det här inlägget. 
Nu har jag endast tre träningar kvar innan sista tävlingen och slutet av säsongen. Och det är bara tre dagar kvar tills vi åker till Rutgers University och tävlar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på den stora tävlingen och hoppas allt går bra =)=)

skriv så fort du kan om hur det gick =)=)



Puss o hej =)

2009-02-16 @ 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0