Superbowl sunday

Igår var det Superbowl sunday. Jag kan väl inte påstå att jag har varit speciellt exhalterad över detta och jag hade inte direkt planerat att kolla eftersom jag inte förstår det roliga med amerikansk fotboll. Dock så kände jag mig lite tvungen att ge det ett försök eftersom nästan alla skulle kolla plus att jag fick höra att reklamerna ska vara extra bra under superbowl. Det är inte ofta som jag väljer att kolla på något för reklamens skull, jag tror faktiskt det var första gången igår. Jag bestmde mig för att kolla en stund med några kompisar. Bland annat så var Sam med och kollade. Han tycker inte om amerikansk fotboll speciellt mycket heller så han sov under tiden dom spelade och vaknade upp och kollade på reklamen. Jag tycker dock att reklamen var väldigt överskattad, den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Fast dom sa att reklamen har varit bättre tidigare år. I alla fall så gjorde jag även ett försök att kolla på fotbollen. Matchen var mellan Steelers och Cardinals och det var Steelers som vann. Jag tror att jag kollade ungefär mellan en och två timmar innan jag bestämde mig för att ge upp. Jag gjorde ett försök men jag är ledsen, jag förstår verkligen inte det roliga med amerikansk fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0