Sista tävlingen på hemmaplan

Igår var det dags för den sista tävlingen innan Mets championship. Vi mötte en väldigt bra skola (Steven Institute of Technology) och vi förlorade ganska stort.Efter ett tungt tränings och tävlingsschema så var man väldigt sliten igår men trots det så gjorde jag bra tider ändå. Jag persade bland annat på 100 frisim och gjorde en helt okej insats på 50 frisim i lagkapp. 
Nu börjar jag faktiskt se fram emot slutet av säsongen så att man kan börja leva igen :). Här om dagen sa en kompis till mig nånting om att jag alltid måste vara trött i och med våra tidiga träningar och det stämde ju in ganska bra. Jag kan bara drömma om hur skönt det ska bli att få sova ut på morgonen. Fast samtidigt så kommer jag nog bli ganska rastlös när träningen tar slut för den tar ju upp en hel tid och det är ju ett roligt gäng också. Men jag måste i alla fall träna på egen hand sen med tanke på hur mycket jag äter om dagarna. Men jag tror nog  att det ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna för Mets championship!

2009-02-10 @ 08:15:45
Postat av: Mamma

Vi håller tummarna för Mets championship!

2009-02-10 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0