Get Lost!!

Äntligen börjar det komma lite värme. Från att ha varit svinkallt har det nu blivit riktigt skönt ute. Idag har det varit soligt och varmt och man har nästan börjat svettas. Tyvärr så har jag hört att det ska bli kallare igen och komma snö vilket inte låter speciellt roligt.
Idag är det min lediga dag men så mycket ledigt kan jag inte ta för jag har en hel del plugg att sätta tänderna i. I och med att jag ska vara ledig två dagar nästa vecka så har jag en del saker att ta igen vilket gör att jag har extra mycket att göra. Men jag har ändå hyvsatt mycket tid på mig men det gäller bara att få det klart.
Igår fick jag en komplimang som gjorde mig lite stolt. Det var en kompis till mig som sa att jag pratade bättre och mer korrekt engelska än min rumskompis Yong. Jag trodde först att det var ett skämt men det var det inte. Så jag blev riktigt glad med tanke på att Yong har bott här sen han var typ sju år och jag har varitt här i typ ett halvår.
På onsdagen förra veckan så upptäckte jag att de har börjat sända nya avsnitt av Lost här. Så ikväll ska jag nog sitta bänkad och kolla. Fast vi får se om jag har tålamodet att kolla med alla dessa reklamavbrott. Jag kollar typ aldrig på tv här i vanliga fall bland annat för att det är så himla irriterande med alla reklamavbrott, men jag ska ge det ett försök ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0