Fredag!

Äntligen är jag klar med lektioner för den här veckan och det ska bli skönt att få vila upp sig under helgen. Jag har känt mig väldigt sliten hela veckan från förra helgen och jag har inte riktigt kunnat vila upp mig för jag har haft ganska mycket att göra. Därför känns det välbehövligt med helg och några dagars slappande. Nu är det också bara två veckor kvar innan vi har "Spring Break" vilket innebär en veckas lov från skolan. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under den veckan ännu. Det är många som åker bort under den veckan men förhoppningsvis så hittar jag på något att göra.  

Jag måste erkänna att jag redan börjar bli rastlös från att inte ha några träningar längre. Coachen sa till oss att vi skulle ta två veckors vila innan vi börjar träna på egen hand. Jag trodde att jag skulle få svårt att motivera mig för att gå och träna på egen hand men jag börjar redan känna mig sugen på att gå och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0