Dag 3

Imorse vaknade jag upp med ett svullet finger och jag kunde knappt böja det eller hålla det helt rakt. När jag skulle simma så var jag tvungen att tejpa fingrarna så att jag inte skulle göra det värre när jag dök i eller när jag simmade. Idag simmade jag en medley lagkapp och 200 frisim. På 200 så gick det lite under min förväntan och jag blev lite besviken på det loppet. Med medley laget gick vi till B-final. På finalpasset under kvällen simmade jag på 23,4 på frisimmet i lagkappen vilket är riktigt bra speciellt eftersom jag missade vändningen. Men jag blev lite besviken där också eftersom jag missade vändningen både i försöken och i B-finalen. När finalpasset var över så åkte vi tillbaks till hotellet där ett gäng av oss gick och åt på hotellets restaurang. Det var väldigt roligt, bland annat så visade jag upp svenska pengar och mitt svenska körkort som jag hade i min plånbok. Och en tjej blev överlycklig när jag gav henne en svensk tjugolapp. Nu är vi tillbaka på rummet och vi ska kolla på en film innan vi går och lägger oss.

Igår hände en liten rolig sak. När vi kom ner till första tävlingspasset så tappade jag bort min team tjocktröja och t-shirt. Jag letade överallt men kunde inte hitta dem. Lite senare under passet tappade jag bort mina team shorts också. Då började coachen hacka lite på mig för att jag hade tappat bort så mycket. Sen under finalpasset så tappade jag bort min badmössa och jag höll nästan på att glömma mina flip-flop skor. Nu har jag hittat och fått tillbaks alla mina saker men så fort jag ser coachen så frågar han om jag har tappat bort något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt med fingret. Men jätte bra jobbat. Visst har det hänta samma sak med fingret en gång här hemma att du slog i kaklet? Hoppas sista dagen går jätte bra och att fingret blir bättre.

2009-02-22 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0