Torsdag

Även fast det bara är några dagar kvar tills jag åker hem så känns det väldigt långt borta för tillfället. Jag har massor att göra fram till dess. Idag har jag spenderat hela förmiddagen med att läsa/plugga inför mitt prov som jag har på fredag och troligtvis komner jag spendera största delen av kvällen till att plugga också. Sen när jag väl är klar med det provet imorgon måste jag skriva två korta business uppsatser och sen börja plugga för mitt sista prov som är på tisdag. Det jobbiga är att provet på tisdag täcker 9 kapitel och varje kapitel är typ 40 sidor långt. Med andra ord väldigt mycket information som ska fastna i skallen.
Nu ska jag snart gå och äta lunch och sedan efter det är det dags för den allra sista träningen innan lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0