Tomt

Än en gång får jag se på när folk flyttar ut och går på love medans jag måste stanna kvar tills på tisdag då jag har mitt sista prov. Min rumskompis Yong flyttade ut igår så nu har jag rummet för mig själv. Sen åkte även Jenny och Bethany hem i går. Som tur är så är fortfarande Berms och Jami kvar på skolan tills på tisdag också, så jag är i alla fall inte helt själv. Egentligen skulle vi ha åkt in till New York idag men sjukdom och snö gjorde att det blev inställt. Däremot så kanske jag, Jami och Berms ska åka till New York på måndag.
Idag har jag spenderat dagen med att skriva båda mina uppsatser och jag är snart helt klar, och då är det bara ett enda prov som återstår. Nu har även snön börjat komma här, nu under kvällen har det snöat för fullt och det snöar fortfarande. Jag håller tummarna att det slutar till på tisdag för det sista jag vill är att det ska bli förseningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0