Slutet är nära

Ja nu börjar det verkligen närma sig slutet på den här terminen. Jag har totalt tre lektioner kvar. Två imorgon och en på måndag. Sen efter det är det bara slutproven som återstår. Idag efter träningen och middagen så gick jag till biblioteket för att skriva på min uppsats. Jag upptäckte igår att det var väldigt effektivt att gå till biblioteket och idag när jag var där skrev jag klart min uppsats. Imorgon har vi också en helt träningsfri dag vilket ska bli väldigt skönt. Den här helgen har vi nämligen två tävlingar, en på lördag och en annan på söndag så därför fick vi ledigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja nu börjar vi längta ihjäl oss. Snart ses vi. Lycka till på tävlingarna. Kram mamma

2009-12-11 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0