Halvvägs

Jag är väldigt glad att den här dagen går mot sitt slut eftersom det har varit mycket på gång. Jag hade två stora prov under dagen idag och jag spenderade i pricnip hela gårdagen till att plugga inför dem. Det kändes som att proven gick bra och nu kan jag pusta ut lite för nu är jag ledig i två dagar innan mitt nästa prov som är på fredag. Jag är nu halvvägs in i slutproven och har bara två kvar nu, sen har jag också två korta business uppsatser att skriva. Så nu är det verkligen inte mycket som står i vägen för jullovet.

På lördag så ska jag, Bethany, Kyle och Jenny åka in till New York City igen så det blir en liten paus från allt pluggande då. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra i New York men troligtvis så ska vi väl gå till stora Julgranen vid Rocketfeller Center och sen till Times Square.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad ni kan göra i New York, köpa dyra julklappar till pappsen:-)

2009-12-16 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0