Dan före dan

Idag känns det nästan som dagen före julafton. Jag går bara och väntar på att imorgon ska komma så att jag får åka hem. Dock har jag ett slutprov som återstår imorgon bitti. Jag kan väl inte påstå att jag är så jätte motiverad till att plugga inför provet men det är bara att bita i det sura äpplet. Förrutom att plugga inför provet har jag börjat på med packningen och även städat rummet lite.
Nu ska vi snart åka in till New York så det blir en liten paus från pluggandet. Eller egentligen inte eftersom jag ska ta med mig anteckningar och boken på bussen. Men det ska bli kul i alla fall. Planerna är att åka till Chinatown och Little Italy vilket ska bli kul eftersom jag aldrig har varit där förrut. Sen om det blir tid över ska vi också gå och se stora julgranen och Times Square.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0